Thursday 16 March 2017

BORACAY

Boracay - võrratu paradiis!
Ma võtaksin kõik meie Boracayl oldud päevad kokku ühe postitusega, sest ma lihtsalt ei ole jõudnud kirjutada, veel vähem rääkimata sellest, et üldse aega olekski selleks.
Boracay on tõeline puhkuse kuurort, kus on olemas kõik, mida hing ihkab. Siit leiab eri riikide restorane, erineva klassiga hotelle, kõikvõimalike veesporte- sukeldumine, jetid, parasailing, purjetamine, SUP jne. Saab võtta erinevaid island hopping tuure, sõita helikopteriga, sõita mööda saart ringi ning nautida massaaže. Samuti on siin midagi nii pereinimesele, aktiivsele sportlasele, lõõgastujale kui ööelunautijale. Liiv on kaunis valge, puuderjas ja rannad on puhtad! Meri on soe ning White Beachil üpriski sile. Bolabogis ehk teisel pool saart on surfarite paradiis, kus on jällegi tuult ja laineid. Hinnad on siin igalpool mõistlikud. Oleneb ka kohast kindlasti, kuid Eesti hindadele jäävad enamasti ikkagi alla. Suurepärane puhkuse nautimise koht!
Me oleme üritanud ka nende päevade jooksul rannas ikka käia, kuid enamasti mööduvad need max paar tundi varjus, sest päikese käes ei suuda olla lihtalt ning meil mõlemal tuleb korralikult nahka ka. Enamasti oleme olnud White Beachil Station 3's oma Boracay Ocean Clubi rannas, sest see hea lähedal ning rannatoolid on ilusti ka varju all. Station 1 on mõnusam seetõttu, et seal ei lähe nii kiiresti sügavaks ja seal ei ole nii palju adru. Võib-olla ka sellepärast, et seal ei sõida paate nii palju.
Oleme samuti proovinud ära kohaliku KFC ehk Andoks'i kanaburgeri, mis maitses suht koduselt. Proovinud erinevaid rannarestorane, grille, kohalike, Hispaania, Kreeka ja Hiina kööke ning kuna ühel õhtul sadas veidi, siis tellisime endale alt hotelli restoranist pizzad üles tuppa :)
Imelised on siin ka arbuusi ja mango shake'd! Neid tuleb kindlasti juua palju ning igal võimalusel. Minul sai lõpuks isu täis. Kookosvett tuleks ka muidugi juua.
Arbuusishake rannas
Kohalik KFC ehk Andoksi burksid
Tellisime alt restoranist tuppa pizzad
Eesti lipp kohe kõrval :)
Olé paella kahele!
Sangria
Grillitud kala ja kana
Mango-Kreveti Salat
Chicken Satay
Pita leib ja Tzatziki Cymas
Cyma kreeka pasta ja hiidkrevetipasta
Kohalik Malibu 2 eurot
Kohalik rumm 1 euro
Kohalikud sipelgad

Restoranidest tooksingi enam välja Hispaania restorani Olé ning Kreeka restorani Cyma, mis mõlemas asuvad D'Mallis. Mõlemasse saab teha ka broneeringuid ning see oleks kõige mõistlikum, kui on soovi saada hea koht. Olé paella ja Sangria on lihtsalt nii head! Kiidaksin ka Cyma pastasid! Kohalikku Filipiini kööki ei saa väga kiita. Peamiselt maitsetu riis ning kala või kana. Kuigi paljud kasutavadki ära teiste riikide kööke enamasti, et maitseid luua.
Enamasti mööduvadki siin paradiisisaarel päevad nii kiiresti, et ei saa arugi. Ühel õhtul nägime pealt ka rannas toimuvat Hiina pulma. Väga vinge! D'Mallis on ka võimalus lasta endast mälestuseks pilt joonistada paari euro eest ning me kasutasime ka võimalust :D
Õhtuti pärast söömist oleme samuti kuskil rannabaaris istumas käinud ning ühel õhtul vaatasime väga ägedat tuleshowd rannas, mis ei olnud nii sama tuledega vehkimine, vaid 5 poisil ja 1 tüdrukul oli päris kava kohe välja mõeldud ja nad tegid kõike sünkroonis. Tegemist oli Sandbariga, mis asub Muse hotelli vastas rannas. See oli pigem nagu tuleshow teater. Vahepeal tulid ka rahva sekka ning sain isegi tunda oma näo lähedal, kui kuum see tuli on.
Üks asi, mis siin on lihtsalt sõnadega kirjeldamatu, on siinne päikeseloojang! Kui ma ütlesin, et ei ole varem näinud ilusamat päikeseloojangut kui El Nidos, siis no Boracay oma on kirjeldamatu! Iga õhtu on erinev värvidemäng. Päike loojub otse merre. Võrratu! Need päikeseloojangud jäävad igavaseks meelde ning soovitan neid kõigile! Pole lihtsalt midagi imelisemat maailmas. Kahjuks ei saa kõiki värve kaamerase püüda ainult :( Ma olen sõnatu selle kohapealt ning isegi kui ilm on veidi pilvine õhtul, siis värvide mäng ümber saare on ikkagi olemas!
Oma eelviimase hommikul otsustasime käia ka parasailingul ning see oli väga vinge. Tõusime päris kõrgele langevarjuga ning terve Boracay saar tundus korraga nii pisike. See oli samuti võrratu kogemus. Korraks oli natukene hirmus, kuid tegelikult ei olnud üldse hull. Langevarjuga hüppamine oli palju jubedam. Boracayl soovitaksin seda kindlasti teha, sest vaatepilt erinevatele saartele, teisel saarel asuvale Caticlani lennujaamale jms on kirjeldamatu.
Boracay saar oma võludega on tõeline kogemus omaette ning seda tasub kindlasti külastada ennem kui sinna liigselt hotelle rajatakse.