Thursday 9 March 2017

4. märts

NONII, ME OLEME JÕUDNUD PARADIISI!

Vabandan, et see blogipostitus tuleb mõned päevad hiljem, kuid siin El Nidos on vaevu levi, rääkimata mingist normaalselt wifi ühendusest. Ühte pilti üleslaadides läheb vaja tundi aega kannatust ja refreshimist ning lõppkokkuvõttes annab ikkagi errorit ning me loobusime sellest. Aga ütleme nii, et see wifi ühenduse puudumine ei häiri meid üldse :) Seetõttu tulevad kõik eelnevate päevade postitused väikese viivitusega, kuid uskuge mind, see on seda väärt!

4. märtsi hommikul ärkasime kell 6 ehk Eesti kella järgi 12 öösel :) Käisime ruttu hommikust söömas ning seejärel ootas meid kell 7 juba hotelli ees transfeer, kes viis meid Manila lennujaama.
Lennuk pidi väljuma Puerto Princesasse kell 9:40 ning ilmselgelt olime jõudnud lennujaama liiga vara, kuigi vahepeal võib Manila lennujaamas ka 2 tunnist väheks jääda. Lennujaamas sees oli mega külm. Liigselt konditsioneere igalpool ning hea, et ma endale igaksjuhuks pusa ja dressid kotti panin. Ka lennukis oli imelik veeaur, mida ma ei ole varem näinud. Igaltpoolt lasti külma veeauru lennukisse. Algselt 9:40 väljuma pidanud lennuk väljus lõpus kell 10:30, kuid kohale jõudsime Puerto Princesasse ikkagi ainult 30 minutit hiljem algsest kellaajast, mis on imelik. Samuti jagati kõigile reisijatele väljudes 50 faktoriga päikesekreemi.
Puerto Princesa lennujaamas ootas meid juba ees "John Eriku":D sildiga mees ning 5-6 tunnine sõit El Nidosse võis alata. Meiega ühe minibussis olid veel Austraalia paar, Hiina paar ja Vene paar. Teepeal tegime ka ühe söögi-joogi peatuse ning ma ei ole vist kunagi ilusama vaatega WC-s käinud. Need tingimused muidugi polnud päris need, kuid vaade oli võrratu.
Kogu see pikk minibussi sõit mööda mägesid siia El Nidosse oli seda väärt! Uskumatu, kui ilus siin on. Meie hotell, El Nido Beach Hotel, asub nagu nimigi ütleb otse mere ääres ning isegi voodist on merevaade. Ranna ääres on palju paate ning need mäed! Võrratud. Asukoha suhtes ei ole mul ühtegi halba sõna öelda. Välja arvatud see, et vannituba võiks paremate tingimustega olla ning vett võiks tihedamini tulla, kuid saab hakkama :)
Õhtul kella 6 ajal vaatasime enda rõdult imeilusat päikseloojangut ning nautsime lihtsalt seda paradiisi siin.
Hiljem käisime ka ringi ning avastasime, et siin ongi põhimõtteliselt 2 peatänavat, mis on täis erinevaid poode, restorane ja turismipunkte. Siin oleme ka paari El Nido kirjaga suveniiri näinud! Mõeldakse ka turistide peale natukene juba. Samuti on siin inimesed palju sõbralikumad. Keegi ei pressi peale midagi ja lapsed ei kerja raha. Aidatakse sind tasuta ja heast südamest. Söökide hinnad on seinast seina - tänavaburger algab 30 peesost ehk 56 euro sendist ning restoranis võid selle tellida 300 peeso ehk 5,6 euro eest. Samas müüakse tänavatel ka kahtlaseid kana ja mereandideroogasid ning kevadrulle. Restorane on siin ka palju prantsuse, itaalia ja inglise päraseid. Bensiini hind oli nii Manilas, kui on ka siin 35 peesot ehk 65 euro senti! Not bad! Üleüldiselt on siin lihtsalt nii võrratu, et ei tahakski siit ära minna!
Oma õhtu lõpetasime ühes restoranis, kus Jan tellis kana burgeri ning mina Hawaii pizza, sest meil olid kõhud nii tühjad sellest pikast reisist ning peaks mainima, et see oli üks parimaid pizzasid, mis ma söönud olen :) Kohalik õlu, San Miguel, maitseb ka suurepäraselt. Isegi mulle, kes ma õlut ei joo. Meenutab natukene Corona maitset.